16 Mayıs 2013 Perşembe

Travesti Sikti

merhaba ben selin 24 yaşında ince uzun boylu sarışın bi gayım ve ilk gay oluşumu sizinle paylaşmak istiyorum.gerçek adım selin değil tabi ama siz hikayemi okurken beni bu isimle hayal edin...

gecen hafta sonu arabama binmiş bir süredir kadıköyde sürekli olarak travestilerin beklediği müşteri aldığı bağdat caddesine yine olan biteni izleyip hayal kurmak için yola çıktım bilenler bilir birçok güzel travestiler var... çok istememe rağmen hiç bir zaman cesaret edip bir travestiyle konuşmak için duramadım bile yanlarında durmaya kalksam kalbim deli gibi atıyor heyecandan tutuluyordum.. yine bu şekilde saatlerce arabamla önlerinde tur atıp durdum saat artık gecenin 4 ü olmuştu ortada ne travesti nede araba kalmıştı bende artık evime doğru dönmeye başlamış gördüğüm travestileri hayale başlamıştım. bu sırada yolun kenarında sarışın mini etekli mükemmel bir afet gördümki bir süredir buralarda takıldığım halde hiç görmemiştim sağıma soluma baktım benden başka araç yoktu yolda bu fırsat dedim ve yanında durdum. cama yanaştı kalbim deli gibi atıyordu

- merhaba canım. kalmak istermisin:?
- ne kadar ?
- canım 100 tl kendi evimde yalnız yaşıyorum.
-yakınmı evin
-evet 
-tamam hadi gel.

kapıyı açtı ve o sütün gibi bağarını kapından içeri uzatmasıyla kalbim duracak zannettim arabaya bindi ilk kez bir travestiye bu kadar yakın oluyordum cok heyecanlıydım. arabaya biner binmez hareket ettim ve evini tarif derken yola koyulduk. bu sırada elini sikime atmış sikimle oynuyordu bende onun bacağına elimi attım harikaydı.

- adın ne canım?
- berkant senin?
- jasmin.
- bu neden kalmamış aşkım beğenmedinmi beni
- yok çok beğemdim sorunda bu heyecandan kalkmıyordur
- sakin ol aşkım cok güzel bi gece olcak.
- ona eminim.

eviine geldik arabayı park ettim binaya girdik o önümde ben arkada evinden içeri girdik. salonunda koltuğa oturdum biraz sakinleşmek için oda o sırada içeriye gitti ben yalnızdım yaıma geldi bişey içip içmeyeceğimi sordu teşekkür ettim birer sigara yaktık yanıma oturdu ve öpüşmeye başladık. bira öpüştükten sonra elimden tuttu ve hadi yatak odasına geçelim dedi. odaya girdiğimizde heyecanım bir kat daha arttı harika bir travesti ile yatak odasındaydım bu hayalerimden bile güzeldi. içeri girice soyunmamı soyledi bende üzerimdekileri oxerım hariç çıakrdım ve yatağa uzandım o da üzerindeki o ufacık mini eteği çıakrdı üzerindeki body ve sütyeni çıakrdı sadece tangasıyla kaldı e yatağa yanıma geldi tekrar öpüşmeye başladık öpüşürken bir yandan dip diri göğüslerini okşuyordum bir süre öpüştükten sonra aşşağıya doğru kaydı ve sikimi ağzına aldı inanılmaz heyecanlıydım her tarafım titriyordu resmen sikim ağzındaydı ve mükemmel yalıyordu sikimi yalarken yanıma ters vaziyette uzanarak yalama başladı ve işte hayalini kurduğum şey elimi uzatıp tutabilecek adar yakınımdaydı sikini o akdar merak ediyordum ki inanılmaz şekilde istek avrdı içimde küçücük tanganın altında saklanmış o yarrak acaba nasıl dı bu düşüncelerle zevklenirken sikiminde yalanmasıyla kendimden geçmiş bir halde elimi tanganın üzerinden yarrağına uzattım ve okşamaya başladım inanılazdı! jasmin bunu bekliyormuşcasına daha rahat okşayabilmem için biraz daha yaklaştırdı vucudunu bana ve elini uzatarak tanganın yanından sikini çıakrtım elime verdi. artık jasmin beni yalarken bende onun sikini okşuyordum ve siki avucumun içinde giderek hareketleniyor kalkıyordu ve artık dayanamıyordum bende bu güzel yarrağı yalamalıydım buraya kadar gelmişken bu güzel yarrak elimdeyen ağzımada almalıydım ve bu düşünceler içinde başımı sikine yaklaştırıp o güzel siki dudaklarımla buluşturdum ianılmaz bir zevkti. ilk kez bir yarrak alıyordum ağzıma filmlerde gördüğüm gibi sakso çekmeye çalışıyordum çok zevk alıyordum siki tamamen kalkmıştı bir süre daha bu şekilde birbirimizi yaladıktan sonra jasmin doğruldu yatağın üzerinde dizlerinin üzerine kalktı tam önümde o güzel yarragı dimdik duruyordu ne demek istediğini anlamıştım sikini eliyle salıyordu hemen yaklaştım ağzıma aldım tekrar o güzelim sıcacık sikini oda başımı tutuyor tempo tuturuyordu bana. bir süre yaladıktan sonra


- seni sikmemi istermisin
- .......
- seni sikmemi istermisin
- .......
- ağzındaki sikimi içinde istermisin aşkım cok istekli yalıyorsun seni sikmek istiyorum
- daha önce hiç yapmadım
- tamam aşkım o daha güzel senin ilk kocan ben olucam
- canım cok yanar
- aşkım canın yanacak biraz ama alışacaksın hemen ve çok hoşuna gidecek
- hoşuma gideceğini düşünüyorum ama acısı çok olur diye korkuyorum
- korkma aşkım çekeceğina cı alacağınz evkin yanında hiç bişey değil 
- hem ilk sefer acır sonrakilerde alışmış olursun zevk alırsın her zaman
- çok zevk alıp tekrar yaparmıyım sence
- aşkım seni ibne yapıcam o akdr hoşuna gidecek ki doyamıyacaksın


bu konuşmalar sırasında siki elimdeydi ve ben zaten zevkten ölmek üzereydim ve bu konuşmalar sürerken bei sırt üstü yatırdı hemen yan taraftaki komidine uzandı kayganlaştırıcı aldı ve göt deliğime sürmee ve aynı zamanda aprmaklamaya başladı biraz rahatlattıktan ve yağladıktan sonra bacaklarımı omuzlarına aldı ve içime girmek için yüklenmeye başladı zorladı ama çok zor giriyordu içime

- çok darsın
- ihhh ilk key yapıyorum
- güzel olanda bu dar deliğini ben acıp ibne yapıcam seni
- çok acıyor ama sikin çok üyük
- sakin ol kendini sıkma 
- tamam ama çok büyük sikin alamıyorum
- sen üzerime çık yavaş yavaş sikimin üzerine otur hızı sen ayarla 
- tamam 


ve üzerine çıktım sikini göt deliğime dayadım ve yavaş yavaş üzerine oturmaya başladım canım çok yanıyordu ama o güzel sikin taamını içimde hissetmek için deli oluyordum. ve sonunda dibine kadar aldım üzerine oturdum ve yavaş yavaş hareket etmeye oturup kalkmaya başladım bu sırada jasmin alttn seri şekilde beni sikmeye başladı üzerinde zevkten inliyrdum inanılmazdı biraz daha beni kucağında siktikten sonra kaldırdı ve önünde domalmamı istedi hemen domaldım arkama geçti ve görüme bir hamlede soktu skini mükemmel bir histi içimde gidip geliyor hılıca sikiyordu beni taşşakalrı götüme çarpıyordu giriş çıkışları giderek hızlanıyordu boşalmak üzereydi içimden çıktı ve ağzıma uzattı sikini döndüm ve sikini ağzıma alıp yalama başladım birden öyle bir tazzikle sıcak sıcak ağzıma yüzüme akmaya başladıki dayanılmaz bir hazdı tüm döllerini yüzüme ağzıma boşallttıktan sonra yanıma uzandı siki inmeye başlamıştı sikiyle oynuyordum ben hala sonra öpüşmeye başladık sen sik hadi dedi ama benim sikecek halim de zevkimde kalmamıştı sikilmek beni doyurmuştu elini sikime attı aşkım bu kalkmıyor dedi bende sen öyle güzl siktinki kalkmaz artık dedim oda kalkmasın sen sürekli bana gel dedi sabaha kadr yanında kaldım o gece kere daha sikti beni ve sonrasında kalkıp çıktım ...


yakın zamanda tekrargitmeyi çok istiyorum gittiğim zaman onuda paylaşıcam sizinle ... umarım siklerinizi kaldırıp zevk almanızı sağlamıştır yaşadıkalrım

15 yorum:

  1. Ankarali citir gaylarin tlf bekliyirum 05534609224 pusmsn olmazsiniz

    YanıtlaSil
  2. Süper di okurken kendimden geçtim fışkırdım bende sikmek istiyorum seni müsade varsa canım benim
    0546 722 61 50

    YanıtlaSil
  3. Slm varmi ankaradan seks isteyen arkadaslar 30 yasinda aktifim 05413002228

    YanıtlaSil
  4. Yılmaz Gunes Bey nereden ilk defa bende böyle Sikilmek mührüm çok sıkı açar mısınız ?

    YanıtlaSil
  5. Yılmaz Güneş Bey yaş kaç ve nereden ilk defa bende böyle Sikilmek istiyorum. Mührüm çok dar genişletir misiniz ? Acele cevap verirseniz sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. 05416593557 gizlilik $artim arayinnn aktfimm acilmayacak kapiyokturrr

    YanıtlaSil
  7. 05416593557 gizlilik $artim arayinnn aktfimm acilmayacak kapiyokturrr

    YanıtlaSil
  8. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  9. Selam Van merkezden bayanlarla tanışmak isterim yaşım 21 bayanlar yaş fark etmez isteyen whatsabıma mesaj atsın 05455609503

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  11. Pasif sikmeyi çok seviyorum. Varsa sikilmek isteyen arayabilir istanbul dan hakan.0542 541 92 18

    YanıtlaSil
  12. Ben aktifim pasif bir arkadaş arıyorum ızmir

    YanıtlaSil
  13. Merhaba bayanlar ben İzmir'den yaş 46 tanışmak isteyen arayabilir tel özele açıktır olgun bayanlar arayın tanışalım 05553803919. 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  14. İstanbul Ümraniye sağlam seks isteyen bayanlar arasın 538 217 5361

    YanıtlaSil